Iedere inwoner in Noord-Limburg heeft toegang tot het mobiliteitssysteem (zowel naar als in het voertuig) ongeacht fysieke en/of mentale mogelijkheden.
Iedere inwoner in Noord-Limburg heeft toegang tot het mobiliteitssysteem (zowel naar als in het voertuig) ongeacht fysieke en/of mentale mogelijkheden.
Iedere inwoner in Noord-Limburg heeft toegang tot het mobiliteitssysteem (zowel naar als in het voertuig) ongeacht fysieke en/of mentale mogelijkheden.
Iedere inwoner in Noord-Limburg heeft toegang tot het mobiliteitssysteem (zowel naar als in het voertuig) ongeacht fysieke en/of mentale mogelijkheden.
Iedere inwoner in Noord-Limburg heeft toegang tot het mobiliteitssysteem (zowel naar als in het voertuig) ongeacht fysieke en/of mentale mogelijkheden.
Iedere inwoner in Noord-Limburg heeft toegang tot het mobiliteitssysteem (zowel naar als in het voertuig) ongeacht fysieke en/of mentale mogelijkheden.
Iedere inwoner in Noord-Limburg heeft toegang tot het mobiliteitssysteem (zowel naar als in het voertuig) ongeacht fysieke en/of mentale mogelijkheden.
Iedere inwoner in Noord-Limburg heeft toegang tot het mobiliteitssysteem (zowel naar als in het voertuig) ongeacht fysieke en/of mentale mogelijkheden.
75% van alle personenvervoer-verplaatsingen in Noord-Limburg in 2028 is per fiets of te voet op ritafstanden tot 5 kilometer.
75% van alle personenvervoer-verplaatsingen in Noord-Limburg in 2028 is per fiets of te voet op ritafstanden tot 5 kilometer.
75% van alle personenvervoer-verplaatsingen in Noord-Limburg in 2028 is per fiets of te voet op ritafstanden tot 5 kilometer.
75% van alle personenvervoer-verplaatsingen in Noord-Limburg in 2028 is per fiets of te voet op ritafstanden tot 5 kilometer.
75% van alle personenvervoer-verplaatsingen in Noord-Limburg in 2028 is per fiets of te voet op ritafstanden tot 5 kilometer.
75% van alle personenvervoer-verplaatsingen in Noord-Limburg in 2028 is per fiets of te voet op ritafstanden tot 5 kilometer.
75% van alle personenvervoer-verplaatsingen in Noord-Limburg in 2028 is per fiets of te voet op ritafstanden tot 5 kilometer.
75% van alle personenvervoer-verplaatsingen in Noord-Limburg in 2028 is per fiets of te voet op ritafstanden tot 5 kilometer.
Lokale maatschappelijke voorzieningen in alle kernen van Noord-Limburg zijn binnen 15 minuten rijden bereikbaar met fiets en auto of binnen 30 minuten rijden met een collectief mobiliteitssysteem.
Lokale maatschappelijke voorzieningen in alle kernen van Noord-Limburg zijn binnen 15 minuten rijden bereikbaar met fiets en auto of binnen 30 minuten rijden met een collectief mobiliteitssysteem.
Lokale maatschappelijke voorzieningen in alle kernen van Noord-Limburg zijn binnen 15 minuten rijden bereikbaar met fiets en auto of binnen 30 minuten rijden met een collectief mobiliteitssysteem.
Lokale maatschappelijke voorzieningen in alle kernen van Noord-Limburg zijn binnen 15 minuten rijden bereikbaar met fiets en auto of binnen 30 minuten rijden met een collectief mobiliteitssysteem.
Lokale maatschappelijke voorzieningen in alle kernen van Noord-Limburg zijn binnen 15 minuten rijden bereikbaar met fiets en auto of binnen 30 minuten rijden met een collectief mobiliteitssysteem.
Lokale maatschappelijke voorzieningen in alle kernen van Noord-Limburg zijn binnen 15 minuten rijden bereikbaar met fiets en auto of binnen 30 minuten rijden met een collectief mobiliteitssysteem.
Lokale maatschappelijke voorzieningen in alle kernen van Noord-Limburg zijn binnen 15 minuten rijden bereikbaar met fiets en auto of binnen 30 minuten rijden met een collectief mobiliteitssysteem.
Lokale maatschappelijke voorzieningen in alle kernen van Noord-Limburg zijn binnen 15 minuten rijden bereikbaar met fiets en auto of binnen 30 minuten rijden met een collectief mobiliteitssysteem.
Regionale maatschappelijke voorzieningen (waaronder ziekenhuizen) in Noord-Limburg zijn binnen 30 minuten rijden bereikbaar met een individueel of een collectief mobiliteitssysteem.
Regionale maatschappelijke voorzieningen (waaronder ziekenhuizen) in Noord-Limburg zijn binnen 30 minuten rijden bereikbaar met een individueel of een collectief mobiliteitssysteem.
Regionale maatschappelijke voorzieningen (waaronder ziekenhuizen) in Noord-Limburg zijn binnen 30 minuten rijden bereikbaar met een individueel of een collectief mobiliteitssysteem.
Regionale maatschappelijke voorzieningen (waaronder ziekenhuizen) in Noord-Limburg zijn binnen 30 minuten rijden bereikbaar met een individueel of een collectief mobiliteitssysteem.
Regionale maatschappelijke voorzieningen (waaronder ziekenhuizen) in Noord-Limburg zijn binnen 30 minuten rijden bereikbaar met een individueel of een collectief mobiliteitssysteem.
Regionale maatschappelijke voorzieningen (waaronder ziekenhuizen) in Noord-Limburg zijn binnen 30 minuten rijden bereikbaar met een individueel of een collectief mobiliteitssysteem.
Regionale maatschappelijke voorzieningen (waaronder ziekenhuizen) in Noord-Limburg zijn binnen 30 minuten rijden bereikbaar met een individueel of een collectief mobiliteitssysteem.
Een groeiend aantal deelnemers in Regionale Themagroepen Trendsportal.
Een groeiend aantal deelnemers in Regionale Themagroepen Trendsportal.
Een groeiend aantal deelnemers in Regionale Themagroepen Trendsportal.
Een groeiend aantal deelnemers in Regionale Themagroepen Trendsportal.
Een groeiend aantal deelnemers in Regionale Themagroepen Trendsportal.
Een groeiend aantal deelnemers in Regionale Themagroepen Trendsportal.
Een groeiend aantal deelnemers in Regionale Themagroepen Trendsportal.
Een groeiend aantal deelnemers in Regionale Themagroepen Trendsportal.
Toename van het aantal initiatieven uit de markt om Kwaliteit van Leven te verbeteren.
Toename van het aantal initiatieven uit de markt om Kwaliteit van Leven te verbeteren.
Toename van het aantal initiatieven uit de markt om Kwaliteit van Leven te verbeteren.
Toename van het aantal initiatieven uit de markt om Kwaliteit van Leven te verbeteren.
Toename van het aantal initiatieven uit de markt om Kwaliteit van Leven te verbeteren.
Toename van het aantal initiatieven uit de markt om Kwaliteit van Leven te verbeteren.
Toename van het aantal initiatieven uit de markt om Kwaliteit van Leven te verbeteren.
Toename van het aantal burgerinitiatieven om Kwaliteit van Leven te verbeteren.
Toename van het aantal burgerinitiatieven om Kwaliteit van Leven te verbeteren.
Toename van het aantal burgerinitiatieven om Kwaliteit van Leven te verbeteren.
Toename van het aantal burgerinitiatieven om Kwaliteit van Leven te verbeteren.
Toename van het aantal burgerinitiatieven om Kwaliteit van Leven te verbeteren.
Toename van het aantal burgerinitiatieven om Kwaliteit van Leven te verbeteren.
Toename van het aantal burgerinitiatieven om Kwaliteit van Leven te verbeteren.
Toename van het aantal burgerinitiatieven om Kwaliteit van Leven te verbeteren.
De helft van alle inwoners van Noord-Limburg zijn bekend met Trendsportal of projecten van Trendsportal
De helft van alle inwoners van Noord-Limburg zijn bekend met Trendsportal of projecten van Trendsportal
De helft van alle inwoners van Noord-Limburg zijn bekend met Trendsportal of projecten van Trendsportal
De helft van alle inwoners van Noord-Limburg zijn bekend met Trendsportal of projecten van Trendsportal
De helft van alle inwoners van Noord-Limburg zijn bekend met Trendsportal of projecten van Trendsportal
De helft van alle inwoners van Noord-Limburg zijn bekend met Trendsportal of projecten van Trendsportal
De helft van alle inwoners van Noord-Limburg zijn bekend met Trendsportal of projecten van Trendsportal
#MVD01. NUL doden in en door het verkeer (nulmeting 2015).
#MVD01. NUL doden in en door het verkeer (nulmeting 2015).
#MVD01. NUL doden in en door het verkeer (nulmeting 2015).
#MVD01. NUL doden in en door het verkeer (nulmeting 2015).
#MVD01. NUL doden in en door het verkeer (nulmeting 2015).
#MVD01. NUL doden in en door het verkeer (nulmeting 2016).
#MVD01. NUL doden in en door het verkeer.
#MVD01. NUL doden in en door het verkeer (nulmeting 2015).
#MVD01. NUL ernstige slachtoffers in en door het verkeer (nulmeting 2015).
#MVD01. NUL ernstige slachtoffers in en door het verkeer (nulmeting 2015).
#MVD01. NUL ernstige slachtoffers in en door het verkeer (nulmeting 2015).
#MVD01. NUL ernstige slachtoffers in en door het verkeer (nulmeting 2015).
#MVD01. NUL ernstige slachtoffers in en door het verkeer (nulmeting 2015).
#MVD01. NUL gewonden in- en door het verkeer (nulmeting 2016).
#MVD01. NUL ernstige slachtoffers in en door het verkeer.
#MVD01. NUL ernstige slachtoffers in en door het verkeer (nulmeting 2015).
Alle scholen in het basis- en voortgezet onderwijs hebben verkeersveiligheid in theorie en praktijk op het programma staan.
Alle scholen in het basis- en voortgezet onderwijs hebben verkeersveiligheid in theorie en praktijk op het programma staan.
Alle scholen in het basis- en voortgezet onderwijs hebben verkeersveiligheid in theorie en praktijk op het programma staan.
Alle scholen in het basis- en voortgezet onderwijs hebben verkeersveiligheid in theorie en praktijk op het programma staan.
Alle scholen in het basis- en voortgezet onderwijs hebben verkeersveiligheid in theorie en praktijk op het programma staan.
Alle scholen in het basis- en voortgezet onderwijs hebben verkeersveiligheid in theorie en praktijk op het programma staan.
Alle scholen in het basis- en voortgezet onderwijs hebben verkeersveiligheid in theorie en praktijk op het programma staan.
Alle scholen in het basis- en voortgezet onderwijs hebben verkeersveiligheid in theorie en praktijk op het programma staan.
Op basisscholen in Noord-Limburg wordt jaarlijks een inloopavond georganiseerd voor ouders om hen bewust te maken van hun eigen invloed op de verkeersveiligheid rondom schoolomgevingen.
Op basisscholen in Noord-Limburg wordt jaarlijks een inloopavond georganiseerd voor ouders om hen bewust te maken van hun eigen invloed op de verkeersveiligheid rondom schoolomgevingen.
Op basisscholen in Noord-Limburg wordt jaarlijks een inloopavond georganiseerd voor ouders om hen bewust te maken van hun eigen invloed op de verkeersveiligheid rondom schoolomgevingen.
Op basisscholen in Noord-Limburg wordt jaarlijks een inloopavond georganiseerd voor ouders om hen bewust te maken van hun eigen invloed op de verkeersveiligheid rondom schoolomgevingen.
Op basisscholen in Noord-Limburg wordt jaarlijks een inloopavond georganiseerd voor ouders om hen bewust te maken van hun eigen invloed op de verkeersveiligheid rondom schoolomgevingen.
Op basisscholen in Noord-Limburg wordt jaarlijks een inloopavond georganiseerd voor ouders om hen bewust te maken van hun eigen invloed op de verkeersveiligheid rondom schoolomgevingen.
Op basisscholen in Noord-Limburg wordt jaarlijks een inloopavond georganiseerd voor ouders om hen bewust te maken van hun eigen invloed op de verkeersveiligheid rondom schoolomgevingen.
Op basisscholen in Noord-Limburg wordt jaarlijks een inloopavond georganiseerd voor ouders om hen bewust te maken van hun eigen invloed op de verkeersveiligheid rondom schoolomgevingen.
Dorps-, wijk- en buurthuizen bieden inwoners een programma op het gebied van verkeersveiligheid in samenwerking met ROVL en RMO.
Dorps-, wijk- en buurthuizen bieden inwoners een programma op het gebied van verkeersveiligheid in samenwerking met ROVL en RMO.
Dorps-, wijk- en buurthuizen bieden inwoners een programma op het gebied van verkeersveiligheid in samenwerking met ROVL en RMO.
Dorps-, wijk- en buurthuizen bieden inwoners een programma op het gebied van verkeersveiligheid in samenwerking met ROVL en RMO.
Dorps-, wijk- en buurthuizen bieden inwoners een programma op het gebied van verkeersveiligheid in samenwerking met ROVL en RMO.
Dorps-, wijk- en buurthuizen bieden inwoners een programma op het gebied van verkeersveiligheid in samenwerking met ROVL en RMO.
Dorps-, wijk- en buurthuizen bieden inwoners een programma op het gebied van verkeersveiligheid in samenwerking met ROVL en RMO.
Dorps-, wijk- en buurthuizen bieden inwoners een programma op het gebied van verkeersveiligheid in samenwerking met ROVL en RMO.
Minimaal 80% van alle 65 plus inwoners in Noord-Limburg neemt deel aan scholingsprogramma's voor verkeersveilige en innovatieve mobiliteit.
Minimaal 80% van alle 65 plus inwoners in Noord-Limburg neemt deel aan scholingsprogramma's voor verkeersveilige en innovatieve mobiliteit.
Minimaal 80% van alle 65 plus inwoners in Noord-Limburg neemt deel aan scholingsprogramma's voor verkeersveilige en innovatieve mobiliteit.
Minimaal 80% van alle 65 plus inwoners in Noord-Limburg neemt deel aan scholingsprogramma's voor verkeersveilige en innovatieve mobiliteit.
Minimaal 80% van alle 65 plus inwoners in Noord-Limburg neemt deel aan scholingsprogramma's voor verkeersveilige en innovatieve mobiliteit.
Minimaal 80% van alle 65 plus inwoners in Noord-Limburg neemt deel aan scholingsprogramma's voor verkeersveilige en innovatieve mobiliteit.
Minimaal 80% van alle 65 plus inwoners in Noord-Limburg neemt deel aan scholingsprogramma's voor verkeersveilige en innovatieve mobiliteit.
Minimaal 80% van alle 65 plus inwoners in Noord-Limburg neemt deel aan scholingsprogramma's voor verkeersveilige en innovatieve mobiliteit.
Het fietsnetwerk, fietsstallingen en snelfietsroutes in Noord-Limburg zijn bekend en worden gebruikt door inwoners en bezoekers.
Het fietsnetwerk, fietsstallingen en snelfietsroutes in Noord-Limburg zijn bekend en worden gebruikt door inwoners en bezoekers.
Het fietsnetwerk, fietsstallingen en snelfietsroutes in Noord-Limburg zijn bekend en worden gebruikt door inwoners en bezoekers.
Het fietsnetwerk, fietsstallingen en snelfietsroutes in Noord-Limburg zijn bekend en worden gebruikt door inwoners en bezoekers.
Het fietsnetwerk, fietsstallingen en snelfietsroutes in Noord-Limburg zijn bekend en worden gebruikt door inwoners en bezoekers.
Het fietsnetwerk, fietsstallingen en snelfietsroutes in Noord-Limburg zijn bekend en worden gebruikt door inwoners en bezoekers.
Het fietsnetwerk, fietsstallingen en snelfietsroutes in Noord-Limburg zijn bekend en worden gebruikt door inwoners en bezoekers.
Het fietsnetwerk, fietsstallingen en snelfietsroutes in Noord-Limburg zijn bekend en worden gebruikt door inwoners en bezoekers.
Het collectief mobiliteits- en deelsysteem "integraal publiek en privaat" is bekend bij alle inwoners en wordt gebruikt door inwoners en bezoekers.
Het collectief mobiliteits- en deelsysteem "integraal publiek en privaat" is bekend bij alle inwoners en wordt gebruikt door inwoners en bezoekers.
Het collectief mobiliteits- en deelsysteem is bekend bij alle inwoners en wordt gebruikt door inwoners en bezoekers.
Het collectief mobiliteits- en deelsysteem "integraal publiek en privaat" is bekend bij alle inwoners en wordt gebruikt door inwoners en bezoekers.
Het collectief mobiliteits- en deelsysteem "integraal publiek en privaat" is bekend bij alle inwoners en wordt gebruikt door inwoners en bezoekers.
Het collectief mobiliteits- en deelsysteem "integraal publiek en privaat" is bekend bij alle inwoners en wordt gebruikt door inwoners en bezoekers.
Het collectief mobiliteits- en deelsysteem "integraal publiek en privaat" is bekend bij alle inwoners en wordt gebruikt door inwoners en bezoekers.
Het collectief mobiliteits- en deelsysteem "integraal publiek en privaat" is bekend bij alle inwoners en wordt gebruikt door inwoners en bezoekers.
Er is een collectief en integraal deel- en mobiliteitssysteem in alle gemeenten van Noord-Limburg.
Er is een collectief en integraal deel- en mobiliteitssysteem in alle gemeenten van Noord-Limburg.
Er is een collectief en integraal deel- en mobiliteitssysteem in alle gemeenten van Noord-Limburg.
Er is een collectief en integraal deel- en mobiliteitssysteem in alle gemeenten van Noord-Limburg.
Er is een collectief en integraal deel- en mobiliteitssysteem in alle gemeenten van Noord-Limburg.
Er is een collectief en integraal deel- en mobiliteitssysteem in alle gemeenten van Noord-Limburg.
Er is een collectief en integraal deel- en mobiliteitssysteem in alle gemeenten van Noord-Limburg.
Er is een collectief en integraal deel- en mobiliteitssysteem in alle gemeenten van Noord-Limburg.
Het collectief en integraal deel- en mobiliteitssysteem is bekend bij alle inwoners.
Het collectief en integraal deel- en mobiliteitssysteem is bekend bij alle inwoners.
Het collectief en integraal deel- en mobiliteitssysteem is bekend bij alle inwoners.
Het collectief en integraal deel- en mobiliteitssysteem is bekend bij alle inwoners.
Het collectief en integraal deel- en mobiliteitssysteem is bekend bij alle inwoners.
Het collectief en integraal deel- en mobiliteitssysteem is bekend bij alle inwoners.
Het collectief en integraal deel- en mobiliteitssysteem is bekend bij alle inwoners.
Het collectief en integraal deel- en mobiliteitssysteem wordt gebruikt door alle inwoners en bezoekers.
Het collectief en integraal deel- en mobiliteitssysteem wordt gebruikt door alle inwoners en bezoekers.
Het collectief en integraal deel- en mobiliteitssysteem wordt gebruikt door alle inwoners en bezoekers.
Het collectief en integraal deel- en mobiliteitssysteem wordt gebruikt door alle inwoners en bezoekers.
Het collectief en integraal deel- en mobiliteitssysteem wordt gebruikt door alle inwoners en bezoekers.
Het collectief en integraal deel- en mobiliteitssysteem wordt gebruikt door alle inwoners en bezoekers.
Het collectief en integraal deel- en mobiliteitssysteem wordt gebruikt door alle inwoners en bezoekers.
De reiziger kan zorgeloos reizen in de gehele mobiliteitsketen.
De reiziger kan zorgeloos reizen in de gehele mobiliteitsketen.
De reiziger kan zorgeloos reizen in de gehele mobiliteitsketen.
De reiziger kan zorgeloos reizen in de gehele mobiliteitsketen.
De reiziger kan zorgeloos reizen in de gehele mobiliteitsketen.
De reiziger kan zorgeloos reizen in de gehele mobiliteitsketen.
De reiziger kan zorgeloos reizen in de gehele mobiliteitsketen.
De reiziger kan zorgeloos reizen in de gehele mobiliteitsketen.
Personenvervoer in Noord-Limburg onder de 15 km vindt plaats per (elektrische) fiets, voet of zero emissie voertuigen.
Personenvervoer in Noord-Limburg onder de 15 km vindt plaats per (elektrische) fiets, voet of zero emissie voertuigen.
Personenvervoer in Noord-Limburg onder de 15 km vindt plaats per (elektrische) fiets, voet of zero emissie voertuigen.
Personenvervoer in Noord-Limburg onder de 15 km vindt plaats per (elektrische) fiets, voet of zero emissie voertuigen.
Personenvervoer in Noord-Limburg onder de 15 km vindt plaats per (elektrische) fiets, voet of zero emissie voertuigen.
Personenvervoer in Noord-Limburg onder de 15 km vindt plaats per (elektrische) fiets, voet of zero emissie voertuigen.
Personenvervoer in Noord-Limburg onder de 15 km vindt plaats per (elektrische) fiets, voet of zero emissie voertuigen.
Personenvervoer in Noord-Limburg onder de 15 km vindt plaats per (elektrische) fiets, voet of zero emissie voertuigen.
75% van alle personenvervoer verplaatsingen in Noord-Limburg zijn emissieloos.
75% van alle personenvervoer verplaatsingen in Noord-Limburg zijn emissieloos.
75% van alle personenvervoer verplaatsingen in Noord-Limburg zijn emissieloos.
75% van alle personenvervoer verplaatsingen in Noord-Limburg zijn emissieloos.
75% van alle personenvervoer verplaatsingen in Noord-Limburg zijn emissieloos.
75% van alle personenvervoer verplaatsingen in Noord-Limburg zijn emissieloos.
75% van alle personenvervoer verplaatsingen in Noord-Limburg zijn emissieloos.
75% van alle personenvervoer verplaatsingen in Noord-Limburg zijn emissieloos.
Vanaf 2022 worden er geen dienstkilometers meer vergoed door de gemeenten aan de eigen werknemers, door de introductie van deelmobiliteit.
Vanaf 2022 worden er geen dienstkilometers meer vergoed door de gemeenten aan de eigen werknemers, door de introductie van deelmobiliteit.
Vanaf 2022 worden er geen dienstkilometers meer vergoed door de gemeenten aan de eigen werknemers, door de introductie van deelmobiliteit.
Vanaf 2022 worden er geen dienstkilometers meer vergoed door de gemeenten aan de eigen werknemers, door de introductie van deelmobiliteit.
Vanaf 2022 worden er geen dienstkilometers meer vergoed door de gemeenten aan de eigen werknemers, door de introductie van deelmobiliteit.
Vanaf 2022 worden er geen dienstkilometers meer vergoed door de gemeenten aan de eigen werknemers, door de introductie van deelmobiliteit.
Vanaf 2022 worden er geen dienstkilometers meer vergoed door de gemeenten aan de eigen werknemers, door de introductie van deelmobiliteit.
Per direct gaan de gemeenten in Noord-Limburg bij iedere volgende inkoop (aanschaf en lease) voor zero emissie voertuigen.
Per direct gaan de gemeenten in Noord-Limburg bij iedere volgende inkoop (aanschaf en lease) voor zero emissie voertuigen.
De gemeenten in Noord-Limburg gaan bij iedere volgende inkoop (aanschaf en lease) voor zero emissie voertuigen.
Per direct gaan de gemeenten in Noord-Limburg bij iedere volgende inkoop (aanschaf en lease) voor zero emissie voertuigen.
Per direct gaan de gemeenten in Noord-Limburg bij iedere volgende inkoop (aanschaf en lease) voor zero emissie voertuigen.
Per direct�gaan de gemeenten in Noord-Limburg bij�iedere volgende inkoop (aanschaf en lease)�voor zero emissie voertuigen.
Per direct gaan de gemeenten in Noord-Limburg bij iedere volgende inkoop (aanschaf en lease) voor zero emissie voertuigen.
Per direct gaan de gemeenten in Noord-Limburg bij iedere volgende inkoop (aanschaf en lease) voor zero emissie voertuigen.
Vanaf 2028 is er alleen nog zero emissie bevoorrading (pakketbezorging) in de centra en in de woonwijken.
Vanaf 2028 is er alleen nog zero emissie bevoorrading (pakketbezorging) in de centra en in de woonwijken.
Vanaf 2028 is er alleen nog zero emissie bevoorrading (pakketbezorging) in de centra en in de woonwijken.
Vanaf 2028 is er alleen nog zero emissie bevoorrading (pakketbezorging) in de centra en in de woonwijken.
Vanaf 2028 is er alleen nog zero emissie bevoorrading (pakketbezorging) in de centra en in de woonwijken.
Vanaf 2028 is er alleen nog zero emissie bevoorrading (pakketbezorging) in de centra en in de woonwijken.
Vanaf 2028 is er alleen nog zero emissie bevoorrading (pakketbezorging) in de centra en in de woonwijken.
In gesprek gaan met brancheorganisaties om het gebruik van dieselolie terug te dringen in het goederenvervoer.
In gesprek gaan met brancheorganisaties om het gebruik van dieselolie terug te dringen in het goederenvervoer.
In gesprek gaan met brancheorganisaties om het gebruik van dieselolie terug te dringen in het goederenvervoer.
In gesprek gaan met brancheorganisaties om het gebruik van dieselolie terug te dringen in het goederenvervoer.
In gesprek gaan met brancheorganisaties om het gebruik van dieselolie terug te dringen in het goederenvervoer.
In gesprek gaan met brancheorganisaties om het gebruik van dieselolie terug te dringen in het goederenvervoer.
In gesprek gaan met brancheorganisaties om het gebruik van dieselolie terug te dringen in het goederenvervoer.
Parkeerplekken op een (bestaand en nieuw) openbaar parkeerterrein of -garage zijn voorzien van een electrische laadmogelijkheid.
Parkeerplekken op een (bestaand en nieuw) openbaar parkeerterrein zijn voorzien van een electrische laadmogelijkheid.
Parkeerplekken op een (bestaand en nieuw) openbaar parkeerterrein of -garage zijn voorzien van een electrische laadmogelijkheid.
Parkeerplekken op een (bestaand en nieuw) openbaar parkeerterrein of -garage zijn voorzien van een electrische laadmogelijkheid.
Parkeerplekken op een (bestaand en nieuw) openbaar parkeerterrein of -garage zijn voorzien van een electrische laadmogelijkheid.
Parkeerplekken op een (bestaand en nieuw) openbaar parkeerterrein of -garage zijn voorzien van een electrische laadmogelijkheid.
Parkeerplekken op een (bestaand en nieuw) openbaar parkeerterrein of -garage zijn voorzien van een electrische laadmogelijkheid.
Parkeerplekken op een (bestaand en nieuw) openbaar parkeerterrein of -garage zijn voorzien van een electrische laadmogelijkheid.
Alle nieuw te plaatsen laadpalen in de openbare ruimte zijn per direct geschikt voor energieuitwisseling met het energie-netwerk.
Alle nieuw te plaatsen laadpalen in de openbare ruimte zijn per direct geschikt voor energieuitwisseling met het energie-netwerk.
Alle nieuw te plaatsen laadpalen in de openbare ruimte zijn per direct geschikt voor energieuitwisseling met het energie-netwerk.
Alle nieuw te plaatsen laadpalen in de openbare ruimte zijn per direct geschikt voor energieuitwisseling met het energie-netwerk.
Alle nieuw te plaatsen laadpalen in de openbare ruimte zijn per direct geschikt voor energieuitwisseling met het energie-netwerk.
Alle nieuw te plaatsen laadpalen in de openbare ruimte zijn per direct geschikt voor energieuitwisseling met het energie-netwerk.
Alle nieuw te plaatsen laadpalen in de openbare ruimte zijn per direct geschikt voor energieuitwisseling met het energie-netwerk.
Alle nieuw te plaatsen laadpalen in de openbare ruimte zijn per direct geschikt voor energieuitwisseling met het energie-netwerk.
Reistijdwinst in het vervoer van personen per spoor Eindhoven - Venlo - Dusseldorf.
Reistijdwinst in het vervoer van personen per spoor Eindhoven - Venlo - Dusseldorf.
Reistijdwinst in het vervoer van personen per spoor Eindhoven - Venlo - Dusseldorf.
Ongehinderd doorrijden goederentreinen Rotterdam - Venlo - Duisburg - Koln (deel Rhine Alpine corridor)
Ongehinderd doorrijden goederentreinen Rotterdam - Venlo - Duisburg - Koln (deel Rhine Alpine corridor)
Ongehinderd doorrijden goederentreinen Rotterdam - Venlo - Duisburg - Koln (deel Rhine Alpine corridor):
- Brabantroute op core-network van TEN-T
- spoorverdubbeling Kaldenkirchen-DUlken
- benuttingsmaatregelen emplacement Venlo-Blerick
Reistijdwinst in het vervoer van personen per spoor Nijmegen - Venlo - Roermond (Maaslijn).
Reistijdwinst in het vervoer van personen per spoor Nijmegen - Venlo - Roermond (Maaslijn).
Reistijdwinst in het vervoer van personen per spoor Nijmegen - Venlo - Roermond (Maaslijn).
Reistijdwinst in het vervoer van personen per spoor Nijmegen - Venlo - Roermond (Maaslijn);
- in 2022-2023: elektrificatie en doorstromingsmaatregelen
- in 2040: verdere verdubbeling zodat sneltrein kan rijden
Reistijdwinst in het vervoer van personen per spoor Nijmegen - Venlo - Roermond (Maaslijn).
Verhogen vervoervolume (bulk en containers) op jaarbasis per spoor en water (terminals Venlo en Venray):
- realisatie bargeterminal Wanssum
- realisatie railterminal TPN Venlo
- vergroting bargeterminal Venlo
- realisatie noordoever industriehaven VEnlo (incl. verplaatsing jachthaven)
Op de snelwegen is de maximale belasting in de spits 90% (I/C-verhouding max. 0,9).
Op de snelwegen is de maximale belasting in de spits 90% (I/C-verhouding max. 0,9).
Op de snelwegen is de maximale belasting in de spits 90% (I/C-verhouding max. 0,9).
Op de snelwegen is de maximale belasting in de spits 90% (I/C-verhouding max. 0,9).
Op de snelwegen is de maximale belasting in de spits 90% (I/C-verhouding max. 0,9).
Op de snelwegen is de maximale belasting in de spits 90% (I/C-verhouding max. 0,9).
Op de snelwegen is de maximale belasting in de spits 90% (I/C-verhouding max. 0,9).
Op de provinciale wegen is de maximale belasting in de spits 90% (I/C-verhouding max. 0,9).
Op de provinciale wegen is de maximale belasting in de spits 90% (I/C-verhouding max. 0,9).
Op de provinciale wegen is de maximale belasting in de spits 90% (I/C-verhouding max. 0,9).
Op de provinciale wegen is de maximale belasting in de spits 90% (I/C-verhouding max. 0,9).
Op de provinciale wegen is de maximale belasting in de spits 90% (I/C-verhouding max. 0,9).
Op de provinciale wegen is de maximale belasting in de spits 90% (I/C-verhouding max. 0,9).
Op de provinciale wegen is de maximale belasting in de spits 90% (I/C-verhouding max. 0,9).
Op de provinciale wegen is de maximale belasting in de spits 90% (I/C-verhouding max. 0,9).
In gesprek gaan met de stakeholders om samen te zorgen voor voldoende parkeer- en overnachtingsmogelijkheden voor truckchauffeurs aan het rijkswegennet en logistieke bedrijventerreinen.
In gesprek gaan met de stakeholders om samen te zorgen voor voldoende parkeer- en overnachtingsmogelijkheden voor truckchauffeurs aan het rijkswegennet en logistieke bedrijventerreinen.
In gesprek gaan met de stakeholders om samen te zorgen voor voldoende parkeer- en overnachtingsmogelijkheden voor truckchauffeurs aan het rijkswegennet en logistieke bedrijventerreinen.
In gesprek gaan met de stakeholders om samen te zorgen voor voldoende parkeer- en overnachtingsmogelijkheden voor truckchauffeurs aan het rijkswegennet en logistieke bedrijventerreinen.
In gesprek gaan met de stakeholders om samen te zorgen voor voldoende parkeer- en overnachtingsmogelijkheden voor truckchauffeurs aan het rijkswegennet en logistieke bedrijventerreinen.
In gesprek gaan met de stakeholders om samen te zorgen voor voldoende parkeer- en overnachtingsmogelijkheden voor truckchauffeurs aan het rijkswegennet en logistieke bedrijventerreinen.
Vertraging op het gemeentelijk en stedelijk hoofdwegennet van Venlo is de vertraging in reistijd is maximaal 20% ten opzichte van de daluren (muv Topdagen).
Alle bedrijvenlocaties zijn goed en snel per fiets bereikbaar, locaties met meer dan 1000 arbeidsplaatsen met een collectief vervoersysteem.
Alle bedrijvenlocaties zijn goed en snel per fiets bereikbaar, locaties met meer dan 1000 arbeidsplaatsen met een collectief vervoersysteem.
Alle bedrijvenlocaties zijn goed en snel per fiets bereikbaar, en locaties met meer dan 1000 arbeidsplaatsen met een collectief vervoersysteem.
Alle bedrijvenlocaties zijn goed en snel per fiets bereikbaar, locaties met meer dan 1000 arbeidsplaatsen met een collectief vervoersysteem.
Alle bedrijvenlocaties zijn goed en snel per fiets bereikbaar, locaties met meer dan 1000 arbeidsplaatsen met een collectief vervoersysteem.
Alle bedrijvenlocaties zijn goed en snel per fiets bereikbaar, locaties met meer dan 1000 arbeidsplaatsen met een collectief vervoersysteem.
Alle bedrijvenlocaties zijn goed en snel per fiets bereikbaar, locaties met meer dan 1000 arbeidsplaatsen met een collectief vervoersysteem.
Alle bedrijvenlocaties zijn goed en snel per fiets bereikbaar, locaties met meer dan 1000 arbeidsplaatsen met een collectief vervoersysteem.
Gastvrij parkeerproduct is een gezamenlijke verantwoordelijkheid van alle belanghebbenden binnen de gemeenten Venlo en Venray
Gastvrij parkeerproduct is een gezamenlijke verantwoordelijkheid van alle belanghebbenden binnen de gemeenten Venlo en Venray
Toepassen van technologische ontwikkelingen bij (ver)nieuwbouw van parkeerproducten.
Toepassen van technologische ontwikkelingen bij (ver)nieuwbouw van parkeerproducten.
Verhogen vervoervolume (bulk en containers) op jaarbasis per spoor en water (terminals Venlo en Venray)